Nietrywialna vol.2 i rok szkolny już.

by pasdenom

„Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2010/2011 odbędzie się o godz. 9:00”. Kazali nam przybyć na 8:30, ale że nasza zgraja to cwane bestie i domyśliłyśmy się, że chodzi o znoszenie krzesełek na salę, więc przybyłyśmy przed 9. Okazało się, że uroczyście będzie tylko dla pierwszych klas, więc ‚starszaki’ siedziały w swoich salach i oczekiwały na wychowawcę tylko po to aby odebrać  plan i podać dane (jakby nie można było ich wziąć z dziennika poprzedniego  roku…;/). Jednym słowem zamiast być tam 5 min. byłam ok. 45. To co mogę powiedzieć na temat pogody… może jednak zamilknę. Po odebraniu planów i podaniu danych udałyśmy się z PU, Madziorką i Sirkką, której tata użyczył samochodu na przejażdżkę tu i tam. Chciałyśmy również trochę pospacerować no ale…deszcz. Po powrocie do domu pierwszą czynnością wykonaną przeze mnie było zrobienie kawy i jej konsumpcja. Po czym zabrałam się za zdjęcia z drugiej stylizacji Sandry. Włosami i makijażem zajęła się Daria. A to wszystko wyglądało mniej więcej tak…

Efekt pracy mojego GURU :D

No i proszę … :)

Z miejsca chcę podziękować Sandrze za przyjazd do mnie. To był niecodzienny dzień, a spędzanie z Tobą czasu to sama przyjemność i dużo śmiechu. Jednak najbardziej dziękuję Ci za piękne pozowanie dla mnie. Twoja niebanalność dodaje wiele emocji do zdjęć, a to w jaki sposób wyrażasz siebie pozując sprawia, że ma się ochotę na więcej, nie wspomnę o poświęceniu jakie pokazujesz podczas sesji. Jesteś kolejnym cennym przykładem na to, że aby pozować trzeba mieć to ‚coś’ w sobie, coś osobistego i tajemniczego. Dlatego też ORYGINALNOŚĆ GÓRĄ! Im nas więcej inszych tym lepiej dla naszych gustów i emocji. Każdy pokazuje je w inny na swój sposób dziwny. A gust to część naszej wyobraźni, umysłu i duszy. Nie dajmy się porwać panującym trendom, dodajmy coś od siebie. Koniec, do widzenia, do napisania wkrótce.

