I love FASHION!

by pasdenom

Okej, więc … postanowiłam dodać czwartą kategorię wpisów na moim blogu. Po co? Żeby było o czym czytać i co oglądać. Poza tym, statystyki bloga zszokowały mnie na tyle, że mam wrażenie obowiązku pisania. To niesamowite, że ktoś codziennie zagląda tutaj, żeby sprawdzić czy jest coś nowego.

Głównym celem tej kategorii jest pokazanie stylizacji w moim wydaniu, a jednocześnie tego, co mi się podoba i jaki mam styl, do czego mam słabość, co mnie wkurza w panujących trendach.

MODA.

To istotna część naszej kobiecej natury, a zakupy to rytuał.

Nowy dział otwieram stylizacją składającą się z trzech strojów w stylu GlamRock, czyli to co kocham najbardziej.

My name is Joanna Kowalewska. Welcome to my fashion world.

 

Stylizacja numer jeden – na co dzień.

Wybierając elementy starałam kierować się przede wszystkim wygodą. Podczas codziennych zajęć jest ona niezwykle istotna. Oczywiście dopasowałam strój do aktualnej pory roku.

 

Ciuchy pochodzą ze sklepów New Look i Top Shop i są w aktualnej sprzedaży :)

Zmieszałam czerń z brązem i starym złotem, iż jest to moje ulubione zestawienie kolorów. Wszystko złamałam jeansami, oczywiście nie mogło zabraknąć szarpanych dziur, które są bardzo charakterystyczne dla tego stylu ;) Do wyboru dałam skórzaną torebkę bądź sztruksową saszetkę.

 

Stylizacja numer dwa – na imprezkę.

To stylizacja na piątkowe i sobotnie wieczory z przyjaciółmi w klubie. Również postawiłam na funkcjonalność, ale dodałam odrobinę blasku :)

 

New Look i Top Shop w dalszym ciągu. Również złoto i czerń. Oczywiście do tego kurtka i chusta z poprzedniej stylizacji. Wiem, że 12cm szpile nie należą do najwygodniejszych, ale KOCHAM BUTY! Oczywiście można dopasować do tego jakieś balerinki, ale że to moja stylizacja a ja ich nie lubię więc też się tu nie ukażą. Za to dodałabym bez wahania jakieś czarne skórzane trampki, oczywiście ze złotymi wstawkami (sprzączki, łańcuszki, ćwieki, itp.)

 

No i trzecia a zarazem ostatnia stylizacja- balowo

Przede wszystkim piękno i glamour’owy szyk!

 

 

Oczywiście Top Shop i New Look. Przepiękne buty, które mam zamiar nabyć (jeśli starczy pianiążków :D). Pierścień, bransoletka, torebka. Wszystko ładnie ze sobą współgra. Jeśli jesień bądź zima polecam czarne lub opalone rajstopy, jeśli lato/ciepła wiosna- pokazujemy piękne, opalone na solarium nóżki :D. Co do sukni. Długa bo wydłuża i wyszczupla i jest kobieca do bólu. To kółeczko na biuście jest z białych dżetów, naturalnie należy je zamienić na coś w kolorze starego złota, np o teksturze jak ma bransoletka :)

Dziękuję za uwagę, wkrótce kolejne spotkanie z modą :)

 

http://www.newlook.com/

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?storeId=12556&catalogId=33057

 

