Krzyżówka dnia.

by pasdenom

W sumie to nie jestem dzisiaj w dobrym nastroju do pisania. Ale mam inny powód przybycia tu.

W minioną niedzielę miała miejsce sesja z Agnieszką (tej Pani jeszcze tu nie było). To jedna z moich czołowych modelek- jeśli można to tak nazwać. Zdjęcia odbyły się w lesie brzóz oraz na ulicy obok tego że lasu. Tego dnia dołączył do nas Bartosz, którego modelka odwołała sesję w dzień sesji, więc zgłosił się do mnie :)

To była sesja na szybkiego nie trwała chyba nawet godziny. Ale z efektu chyba jestem zadowolona. Chyba, bo ostatnio niewiele sypiam i mój humor nie daje mi za wygraną. Do tego ta listopadowa pogoda. Jedynym plusem tego miesiąca są moje urodziny, a w tym roku to w końcu 18ste, które świętować będę w sobotę :D

Wracając do niedzieli. Agnieszka uradowana wróciła do domu z pięknym podarunkiem od Bartosza, a mianowicie zdjęcie z analoga, a na nim jej piękne długie nogi. Reszta też była, ale tylko to rzuciło mi się w oczy jak zobaczyłam to zdjęcie :D

Model: Aga
Photos: Joanna Kowalewska
Assistant: Michał Witek
Backstage: Bartosz Kołodziejczyk


I na koniec moje ulubione! :)

Dobranoc :)

P.S. Zdjęcia można obejrzeć w większym formacie klikając na nie.

