Wnętrzności for everyone!

by pasdenom

Po pierwsze Blue Foundation – Life Of A Ghost. To album na ten i nadchodzący miesiąc.

A teraz do rzeczy. Sesja z Agnieszką, to coś czego nie mogłam się doczekać już od dawna. Mam wrażenie, że tworzymy zgrany duet mimo różnych stylów. Tak naprawdę ta więź, jaką czuję z nią robiąc zdjęcia pojawiła się już podczas pierwszej sesji. Było to 19 września 2009. Pełna poświęcenia i energii, zrobi niemal wszystko żeby tylko wyszło coś pięknego. To w Tobie cenię najbardziej : )
Otaczają mnie piękne, inteligentne, pełne kobiecości, emocji tych złych i dobrych, kochające te chwile zatrzymane na klatce bądź pamięci karty w aparacie, niesamowicie wspaniałe kobiety, które nazywamy modelkami. A modelka to taka osoba, która ma miliony uczuć, twarzy i charakterów. Nie obiekt zdjęć. Jest duszą zdjęcia, bo zdjęcie je posiada tylko dzięki emocjom jakie panują przed i za obiektywem.

Z tego miejsca, jakim jest ledwo działająca klawiatura mojego kawałka świata, chcę Wam dziewczyny podziękować za te emocje, wcielenia, poświęcenia, skakania w szpilkach, wyginania się, stania w bezruchu i innych niecodziennych czynności, jakimi nazywamy pozowaniem. Kłaniam się nisko i mam nadzieję na więcej : )

A teraz …

Jest wiele typów wnętrzności.
Zdjęcia z filmiku dla ciekawskich.

To tak na marginesie.

