I fell in love with these things

by pasdenom

Jak obiecałam wczoraj na fb, tak dzisiaj uczyniłam :) Nowy wpis z sesji z Agnieszką doczekał się realizacji. Sesja krótka, bo bardzo treściwa. Wiedziałam co chcę osiągnąć, a jak dotarliśmy do miejsca sesji nie było już odwrotu. Sceneria, do której zaprowadziła nas Agnieszka od razu zyskała moją sympatię. To, co stworzyła przyroda, w dzisiejszych czasach, gdzie większość z nas przebywa więcej czasu między murami, jest czymś magicznym, niczym z baśni, jakie czytali nam dorośli.
Nie przedłużając przejdę do meritum. Wybaczcie proszę mi tą słabość iskierki w zdjęciach. Po tak długiej przerwie muszę się otrzepać i podnieść. Obiecuję, że się rozkręcę i będzie na czym oko zawiesić. Być może kiedyś powtórzymy tą stylizację. Zobaczymy jaka będzie Wasza opinia :) Na początek krótki bekstejdż przed zdjęciowy zrobiony przez mojego Blenda-Med’ a :)

No to lecimy. Na pierwszy ogień idą cyfrowe :)

Tekstura mojego wykonania.

No i danie główne :)

No i tyle ode mnie na dzisiaj.

