(…) a muzyka dopełnia mnie.

by pasdenom

Dziś nie będę się rozpisywać. Po prostu mi się nie chce, wybaczcie. Wynagrodzę to muzyką i motorem tego bloga- zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia. Planem był park/dworek w Ujeździe i jego skarby. Byłam tam pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem. Zapewne to nie była moja ostatnia wizyta w tym magicznym miejscu.
Modelkowała i stylizowała Aga, malowałam ja, blendował Michał- czyli nasza święta trójca od zadań specjalnych. Dodatkowo narobię Wam apetytu, gdyż stylizacji w tym dniu było trzy sztuk. Jedna z nich, mojego pomysłu, jest na kliszy więc trzeba będzie na nią trochę poczekać, w dodatku cierpię na kompletny brak gotówki. Kolejna zaś, ta Agnieszkowa jest w zapisie cyfrowym więc pojawi się niebawem.
Do zdjęć polecam moją używkę muzyczną, którą katuję codziennie od jakiegoś tygodnia i z pewnością będzie to moje wspomnienie z tych jakże niepogodnych wakacji. No… miałam się nie rozpisywać.

MUSIC PLEASE

 

 

 

„deep with-in my soul”

