A ja znowu nie śpię…

by pasdenom

Ale to za sprawą zdjęć, za które Agnieszka chce mi chyba łepek ciachnąć : ) No bo jakby nie było to od sesji minęły ponad 3 tygodnie, a to jest stylizacja główna tamtego spotkania, czyli ta moja. Ciuszki, poza butami, naszyjnika i paska są z lumpeksu. Jak zobaczyłam ten sweterek od razu pomyślałam „Agnieszka”, a niemal w tej samej chwili „Ujazd”. Władowałam więc do koszyka i szperałam dalej, a tam… niemalże w tym samym kolorze bokserka na tyle długa, aby spokojnie zakryć pośladki. I tak miałam już danie głównie stylizacji. Pozostało tylko trochę pogłówkować w domu i dobrać dodatki, buty oraz makijaż. Otóż chciałam, aby ta odsłona Agnieszki była taką mieszanką mnie i niej z przewagą niej (przy takim zestawieniu jesteśmy nie do zdarcia). No więc przewagę Agi już miałam w postaci pastelowych kolorów i tego niesamowitego sweterka. Sprawą oczywistą, że dodatek mnie będzie w postaci czerni i będzie to coś, co lubię najbardziej- buty. Doprawiłam to jeszcze, jak to Daria powiedziała, wizytówką kobiety, czyli krechy na oczyskach, róż na policzkach i ustach. Rolę dodatków zagrał zegarek na łańcuszku, brązowy pasek i białe paznokcie. Nie pozostało mi nic więcej, jak zadzwonić do Agi i krzyknąć do słuchawki „jedziemy na sesję do Ujazdu!”. Wcześniej wspominałam jej o tym sweterku więc nie mogła się doczekać, kiedy w jej telefonie wyświetli się moje imię : ) Jak i ja zresztą. No ale dobra już nie przynudzam i daję to, co najsmaczniejsze : ) O ile ktoś w ogóle to czyta ^^

Zdecydowanie jedna z ulubionych min Agnieszki : )

Ktoś tu zapomniał o stopkach.

Najpierw zapraszam na film. To głównie przez niego jeszcze nie śpię. Muzyka jest w moim życiu czymś w rodzaju kropką nad i, wisienką na torcie. Dlatego postanowiłam ubrać fotografie w muzykę, to pozwali lepiej wczuć się w zdjęcia : )

A dla tych bardziej ciekawskich …

Uwielbiam kiedy analog dodaje coś od siebie. Fakt, że nie widać twarzy Agnieszki, ale jak zobaczyłam to „nieudane” zdjęcie, pomyślałam „ten aparat ma kobiecą duszę” ; )

No i kolejne miłe zaskoczenie. Zdjęcie z obrotem udane. I to jak! : )

Agnieszkowe typowe

Wydaje mi się, że to jest tym, które będzie prezentować sesję. Ale skonsultuję jeszcze.
No i to tyle. 5:28, chyba powinnam iść spać.
Dobranoc/Dzień dobry : )

 

