Zabawa w szafiarkę :)

by pasdenom

Pomijając fakt, iż powinnam czytać streszczenia lektur zawartych w pracy na maturę z polskiego… Klasyczne robienie wszystkiego poza czymś, co jest związane z edukacją wyszło mi dzisiaj perfekcyjnie : ) Mianowicie, jak powyżej w tytule, zabawiłam się w stylistkę- a tak bardziej na top’ ie w SZAFIARKĘ. A no właśnie. Kiedyś, jak słyszeliśmy „stylista” kojarzyło nam się to z kimś dostępnym tylko dla gwiazd show biznesu i innych ważnych osobistości. Dziś jest inaczej. Blogi zawładnęły Internetem, co więcej naszym życiem. I to właśnie blogosfera szafiarek jest jedną, z najbardziej rozwiniętych i tą, o której najczęściej się mówi. Zatem, każdy z nas może sobie wybrać, jakby osobistego stylistę, na którego twórczości może się wzorować. Ja od jakiegoś roku miałam parę takich dziewczyn (oczywiście jedne z top 10 polskich szafiarek). Oglądnie ich stylizacji przyczyniało się często do moich pomysłów na sesje. Ale coś się zmieniło. Z paru blogerek wybrałam jedną, dziś odkrytą. Pani Ekscelencja od teraz jest moją inspiracją, co do modowych spraw : ) No ale przejdźmy do meritum. Otóż „wystylizowałam się” jeśli można to tak nazwać… ; ) Całość nie robi piorunującego wrażenia, no ale czego można się było spodziewać. Chodziło o zabawę : )

Słitaśne fejsikowe również sobie cyknęłam, a co! : D

 

Ahh no i oczywiście nie mogło zabraknąć muzyki : )

