Daria w Tomaszowie

by pasdenom

Tak, tak … Otóż, ta wysoka chudość nawiała z tej ziemi 2 lata temu. Dla niedoinformowanych, Daria jest jedną z pierwszych modelek, z jaką pracowałam. Ale przede wszystkim jest pierwszą i najbliższą memu sercu wizażystką, stylistką fryzur i postaci oraz charakteryzatorką. Jak wiecie, ostatnią porządną sesję zrobiłam z Agnieszką i było to w ubiegłe wakacje. A żeby tego było mało, to Daria ostatnim razem przed obiektywem wyginała się w marcu 2011. Więc obie czułyśmy się jak te 4 lata temu, kiedy wszystko się zaczęło. Aktualnie jestem na etapie poszukiwania własnego stylu w zdjęciach, jak i w życiu codziennym i oczywiście w głowie mam totalny bałagan. Staram się jednak cieszyć najdłuższymi wakacjami w życiu i powoli zdecydować, co dalej… Wróćmy jednak do zdjęć. Starałam się zrobić wszystko w modnym przepaleniu i nasyconych kolorach, tak żeby było ładnie i przyjemnie dla oka. Chyba wyszło… Niestety coś jest nie tak z moim ukochanym obiektywem i ostrością te zdjęcia nie grzeszą. A tak na marginesie, zaczynam się powoli przymierzać do kupna analogowej lustrzanki. Format cyfrowy chyba po prostu mi się znudził… ; )

