„Nie uda Ci się zrobić mi ładnego zdjęcia”

by pasdenom

Takie słowa usłyszałam z ust dzisiejszej bohaterki. Znam ją rok i spodziewałam się tego ;) Mimo wszystko jestem uparta. I trochę cwana, bo wykorzystałam sytuację, a mianowicie próbny makijaż studniówkowy. Zapowiedziałam, że wezmę aparat. Daria nie była przekonana… do chwili, kiedy pokazałam pierwsze dobre zdjęcie. „Powiedz mi, że nie jesteś ładna, to Cię kopnę” (czy coś w tym stylu) … Cisza… Szok… Uśmiech… Słowa. Uwierzyła, a ja mogłam triumfować. Co więcej, sami możecie się dopatrzeć, że na każdym zdjęciu jest jakby inna osoba. To nie dzieje się zbyt często i ja to uwielbiam. Takiej cechy często doszukują się agencje modelek. Wtedy jest pewność, że dana osoba będzie dobrze prezentować się w każdym wcieleniu, że jest niepowtarzalna. Jak tylko poznałam Darię, wiedziałam że kiedyś zrobię jej piękne zdjęcie. Bo Ona ma to „coś” o czym Wam pieprzę w każdym poście :P „Piękno jest w Tobie, wystarczy że w siebie uwierzysz”

IMG_0637 IMG_0626 IMG_0620 IMG_0603 IMG_0594 IMG_0580

 

