Małgorzata i Tomasz w mojej wyobraźni :)

by pasdenom

Przyznam się szczerze, że reportaże nie należą do najbardziej lubianych przeze mnie form fotografii. Zdjęcia ślubne są jedyną ich formą jaką decyduję się robić, ale to tylko dlatego, że napędza je miłość. A to właśnie miłość zmusza mnie do robienia zdjęć. Do tego piękne Panny Młode… No ale oczywiście zawsze najbardziej oczekuję dnia pleneru, bo to dla mnie największa frajda. Mam wtedy dłuższą chwilę na poczucie zdjęcia i wtedy wiem, że jest moje w stu procentach. Zdecydowanie lekką męką dla mnie są zdjęcia na przyjęciu/weselu. I tutaj wielki apel do ludu: Człowieku! Jak widzisz, że stoi przed Tobą ziom z aparatem i bezczelnie usiłuje zrobić Ci zdjęcie to przynajmniej się uśmiechnij! Wtedy Młodzi oglądając zdjęcia będą mięli przynajmniej wrażenie, że dobrze się bawiłeś. A jak podnosisz kieliszek, to nie chowaj się z tym i nie udawaj, że nie widzisz jak ci zdjęcie robią, w końcu po coś ten kieliszek tam stoi, po co się go wstydzić ;) I o!
No ale wracając do sedna… Plener się udał, był w okolicach jak i w samym Tomaszowie. I nie była to ani Biała Góra, ani też plaża przy tamie, Wistom również nie i ruiny oczyszczalni ścieków także stanowcze NIE ;) Za to piękna Spała, niedoceniana. Bo co z tego, że ludzi w niedziele jest tam więcej niż gdziekolwiek i się gapią i machają czasem a nawet i życzenia składają. Na Niebieskich Źródłach to samo, ale czy nie warto się przemęczyć i zrobić sobie zdjęcia w jedynym takim miejscu w Europie? Do tego piękne nasze lasy i nie po prostowane rzeki ;) Takie proste, ale za to jakie cudne :)

IMG_3968 IMG_3980 IMG_4004 IMG_4018 IMG_4024 IMG_4043 IMG_4048 IMG_4081 IMG_4088 IMG_4098 IMG_4144 IMG_4147 IMG_4177 IMG_4193 IMG_4215 IMG_4237 IMG_4258 IMG_4274 IMG_4292 IMG_4293 IMG_4314 IMG_3967

