MsMadzialena w roli głównej

by pasdenom

Parę dni przed sesją z Nietrywialną miałam przyjemność, już po raz drugi fotografować piękną i utalentowaną, przemiłą Magdę Madziorkę MsMadzialenę :) Miałyśmy się wybrać do lasu brzóz, jednak byłyśmy, właśnie wtedy w tym pięknym lesie i tu znowu wdzięczna Sirce jestem zacnie za pokazanie mi tego miejsca :P Więc dotarliśmy, umalowaliśmy się, przebrali i do dzieła! Wiedziałam, że na Madzię mogę liczyć w postaci pomysłów na pozy, wykorzystanie miejsca. Miałam dwie modelki, gdyż Sirkka również pozowała :) A zrobienie zdjęć dwóm modelinom w jednym miejscu, gdzie każda jest zupełnie inna to nie lada wyzwanie. Tym bardziej że mimo dwóch lat z fotografią a 4,5 miesięcy z własną lustrzanką nadal jestem początkującą. Ale przejdźmy do meritum. Zdjęcia czekały do dzisiaj na obróbkę z powodu braku czasu. Wyszły naprawdę dobrze, dlatego postanowiłam je tutaj pokazać. A myśl, że Maga być może jeszcze dzisiaj tutaj wejdzie i je zobaczy… już nie mogę się doczekać jej reakcji :D Miała je dostać na pendrajwie jutro no ale mnie tak onieśmieliła na ich, że nie mogłam ich nie pokazać światu on-line :) Więc lecimy…

Po niesamowitych doznaniach z tych miejscem oddaliśmy Sirkkę Fokusowi,  a sami pojechaliśmy na ‚Muszlę’ (miejski park). Pięknie nam wtedy zablendował Michał <3 :*

A teraz najlepsze z tego z dnia i najlepsze Magdy :)

Mam cichą nadzieję, że Ci się podobają :)
Dobranoc :)